• Αρκάδι: Η μεγάλη αυτοθυσία!
  • Ιστορική και λογοτεχνική περιπλάνηση, μέσα από τις διασκεδαστικές διαδρομές ενός παιχνιδιού επίλυσης γρίφων
  • ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, “ΚΥΝΗΓΙΑ ΘΗΣΑΥΡΟΥ”, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ

(ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ)

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Η είσοδος στο παιχνίδι γίνεται ΜΟΝΟ από τον σύνδεσμο που θα σας σταλεί στο e-mail που έχετε δηλώσει!

ΟΔΗΓΙΕΣ

Το παιχνίδι αποτελείται από μία σειρά γρίφων, τους οποίους θα πρέπει να λύσετε με την σειρά, ξεκινώντας από τον πρώτο που θα σας δοθεί μόλις εισέλθετε στο παιχνίδι. Μόλις λύσετε σωστά έναν γρίφο, θα οδηγηθείτε αυτόματα στον επόμενο που θα πρέπει να λύσετε κ.ο.κ., μέχρι να λύσετε και τον τελευταίο γρίφο και να φτάσετε έτσι στο θησαυρό.

Νικητής θα είναι αυτός που θα φτάσει πρώτος στο θησαυρό.

Μπορείτε να μετακινείστε εμπρός και πίσω μεταξύ των γρίφων που έχετε ήδη λύσει, δηλαδή κατά σειρά μεταξύ του πρώτου που λύσατε και μέχρι και τον γρίφο που βρίσκεστε τώρα, χρησιμοποιώντας τα κουμπιά στο πάνω μέρος της οθόνης. 

Όταν βρίσκεστε σε γρίφο που ήδη έχετε λύσει, θα βλέπετε επάνω δεξιά στην οθόνη τη φράση “ΕΧΕΙΣ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΓΡΙΦΟ ΑΥΤΟ! ΔΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ!“. Έτσι, αν κοιτάξετε στο κάτω μέρος της σελίδας, ίσως βρείτε επεξηγήσεις σχετικά με το γρίφο και το παιχνίδι. Αν απαντήσετε, θα δείτε μήνυμα που θα περιέχει τη φράση: “ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΓΡΙΦΟ ΑΥΤΟ! ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ!“.

Να διαβάζετε καλά τα κείμενα που σας δίνονται στους γρίφους και να μελετάτε καλά και σκεπτόμενοι σε βάθος, τις πιθανές φωτογραφίες. Χρειάζεστε και ηχεία, διότι οι γρίφοι μπορεί να περιέχουν ηχητικά δεδομένα ή και βίντεο. Μπορεί, επίσης, να σας ζητηθεί να τυπώσετε κάτι ή να χρησιμοποιήσετε κάποια Online Web εφαρμογή π.χ. σταυρόλεξα, παζλ, sudoku κλπ.

Σαν λύση ο κάθε γρίφος θα απαιτεί είτε:

α) μία ή περισσότερες λέξεις που θα έχουν “οριστεί” καλά στον γρίφο και τις οποίες θα γράψετε σωστά με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ στο κατάλληλο κουτάκι στο τέλος της σελίδας και να πατήσετε το κουμπί με την λέξη: “Αποστολή”.

β) να κάνετε “κλικ” στο σωστό γεωγραφικό σημείο που θα σας “περιγράφεται” μέσα από τον γρίφο, στην περίπτωση που στον γρίφο υπάρχει χάρτης (google map). Αφού βρείτε στον χάρτη το σημείο που θεωρείτε σωστό και κάνετε “κλικ” θα εμφανιστεί ένα σημαδάκι κόκκινο και πάνω του ένα κουμπί με τη φράση: “Εδώ είναι!”, το οποίο και θα πρέπει να πατήσετε. Αν ψάχνετε κάποιον τόπο, μπορείτε ΑΠΛΩΣ να βοηθηθείτε, γράφοντας αυτό που ψάχνετε στο κουτάκι που βρίσκεται μέσα στον χάρτη επάνω αριστερά, όπου φαίνεται η φράση: “Εισάγετε τοποθεσία”. Με το που θα πατάτε για να γράψετε τον τόπο που θέλετε να αναζητήσετε, θα σας προτείνονται αυτόματα τόποι για να διαλέξετε εάν κάποιος από αυτούς είναι αυτός που σας ενδιαφέρει. Επιλέγοντας κάποιον από τους προτεινόμενους τόπους, θα οδηγηθείτε αυτόματα σε αυτόν, προκειμένου να εντοπίσετε αυτό που ψάχνετε καλύτερα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Είναι πιθανόν, ακόμα και αν οδηγηθείτε σε σωστό μέρος, να μην αρκεί το κλικ στο σημείο ακριβώς που σας “έριξε” η παραπάνω αναζήτηση αλλά κάπου εκεί κοντά, γιατί ίσως να χρειάζεται να “ζουμάρετε” περισσότερο προκειμένου να βρείτε το σωστό σημείο. Π.χ. αν το σημείο είναι μία πόλη, π.χ. το Ρέθυμνο, τότε ένα κλικ πάνω σε οποιοδήποτε σημείο της πόλης στο χάρτη αρκεί για να θεωρηθεί οτι το βρήκατε. Αν όμως ζητείται η θέση κάποιου αγάλματος της πόλης, θα πρέπει να “ζουμάρετε” πάνω στο σωστό άγαλμα και να κάνετε κλικ πάνω του ή πολύ κοντά σε αυτό για να είναι αποδεκτό. Αν εσείς κάνετε κλικ πχ σε οποιοδήποτε άλλο σημείο της πόλης, μακριά από το άγαλμα, αυτό δεν θεωρείται σωστό!

γ) συνδυασμός και των δύο παραπάνω, δηλαδή σωστό “κλικ” στον χάρτη που υπάρχει, αλλά και σωστή αναγραφή μίας ή περισσότερων ζητούμενων λέξεων δεδομένου ότι πάνω από το κόκκινο σημαδάκι, θα υπάρχει εκτός από το κουμπί με τη φράση: “Εδώ είναι!”, ένα κουτάκι, στο οποίο θα πρέπει να γράψετε την ή τις σωστές ζητούμενες λέξεις πριν πατήσετε το κουμπί “Εδώ είναι!”.

ΠΡΟΣΟΧΗ χρειάζεται να έχετε, όταν ζητείται σημείο στον χάρτη. Αν πιστεύετε ότι ζητείται οδός, θα πρέπει να κάνετε “κλικ” ακριβώς σε ένα από τα δύο άκρα της. Αν ζητείται μνημείο, κτίριο κ.λπ., πρέπει να κάνετε “κλικ”  ακριβώς πάνω στο ζητούμενο σημείο. Αν ζητείται πόλη ή χωριό, το αποδεκτό “κλικ” θα είναι σε ολόκληρη την περιοχή του τόπου που ζητείται (κύκλος με κέντρο περίπου το κέντρο του τόπου και ακτίνα που να καλύπτει όσο το δυνατόν ολόκληρο τον τόπο. Έτσι ο αποδεκτός κύκλος “κλικ” π.χ. για το Λονδίνο θα είναι τεράστιος σε σχέση με τον αποδεκτό κύκλο για το χωριό Πηγή. Βοηθητικό στις αναζητήσεις σας θα ήταν να έχετε μελετήσει καλά τα σημεία, που είναι αναρτημένα στον χάρτη (google map) της ενότητας ΥΛΙΚΟ  κάτω από την επιλογή ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ.

Μπορείτε να προσπαθήσετε να λύσετε τον κάθε γρίφο όσες φορές θέλετε, χωρίς να διακινδυνεύσετε κάτι, αν δεν τα καταφέρνετε. Σε κάθε προσπάθεια που θα κάνετε, θα λαμβάνετε κατάλληλη απάντηση που θα σας βοηθάει στην εξέλιξη του παιχνισιού! Δεν λαμβάνεται υπόψη ο αριθμός των προσπαθειών για την επίλυση κάθε γρίφου. Σημασία έχει μόνον ο χρόνος και όχι οι προσπάθειες. Η κατάταξη θα προκύψει ανάλογα με τον συνολικό χρόνο που χρειάστηκε για να φτάσει στο θησαυρό η κάθε ομάδα. Νικήτρια θα είναι η ομάδα που χρειάστηκε τον λιγότερο δυνατό χρόνο και άρα βρήκε πρώτη τον θησαυρό. Οι υπόλοιπες θα πρέπει να συνεχίσουν και να τερματίσουν φτάνοντας στο θησαυρό και καταλαμβάνοντας έτσι, ανάλογα με τον χρόνο τους, μία θέση στην κατάταξη.

Μπορείτε να συνδέεστε με τον ίδιο σύνδεσμο που διαθέτετε από πολλούς υπολογιστές ταυτόχρονα. 

Επίσης αν κάνετε κλικ πάνω στη λέξη ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, που θα βλέπετε στην κορυφή ψηλά και δεξιά σε κάθε γρίφο, θα έχετε την δυνατότητα να συνδεθείτε με τη γνωστή πλατφόρμα webex, προκειμένου να εκφράσετε τις ΑΛΥΤΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ σας και να λάβετε οδηγίες από την επιτροπή διοργάνωσης του παιχνιδιού αν αυτό κριθεί σκόπιμο από αυτή.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΚΥΝΗΓΟΥΣ» ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 Η κάθε ομάδα μπορεί να έχει όσον αριθμό «κυνηγών» επιθυμείτε, αρκεί να μπορείτε να εργαστείτε άνετα και να μην συνωστίζεστε. Μην ξεχνάτε! Ο κορονοϊός παραμονεύει!!!

  1. Εκτυπωτής είναι ευπρόσδεκτος στην ομάδα, αλλά όχι απαραίτητος…
  2. Μην το πείτε στις άλλες ομάδες… Αλλά δώστε έμφαση στην ανάγνωση της «Ιστορία της Κρήτης» του Θεοχάρη Δετοράκη και στα «ΡΕΘΥΜΝΟΔΩΝΥΜΙΚΑ»…
  3. Αν δείτε και κολλάτε σε κάποιον γρίφο, μην διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τα ηλεκτρονικά «ψαχτήρια» που η τεχνολογία σας προσφέρει απλόχερα. Άλλωστε, ο σκοπός αγιάζει τα μέσα!!!
  4. Για να μην ψάχνετε τις λύσεις των γρίφων σε όλη την οικουμένη, εστιάστε την προσοχή σας στην πόλη του Ρεθύμνου, στις οδούς της και τα μνημεία της…

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

facebook:  Αρκάδι: Η μεγάλη αυτοθυσία
Μήνυμα πριν το παιχνίδι: messenger στο facebook

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Η Οργανωτική Επιτροπή του 3ου Διαδικτυακού Κυνηγιού για το Αρκάδι θέλει ολόθερμα να ευχαριστήσει όλα τα σχολεία (μαθητές-δάσκαλοι-καθηγητές), που συμμετείχαν σε αυτήν την υπέροχη εμπειρία. Είναι σημαντικό σ’ αυτές τις δύσκολες και περίεργες στιγμές που βιώνουμε να επενδύουμε στην Τοπική Ιστορία, να μελετάμε και να μαθαίνουμε τα γεγονότα και τους ήρωές μας και να αντλούμε παραδείγματα και διδάγματα από αυτούς. Η γνώση, ιδιαίτερα όταν γίνεται με παιγνιώδη αλλά και ουσιαστικό τρόπο (όπως στο διαδικτυακό κυνήγι), εμπεδώνεται καλύτερα από όλους και μπορεί να εξελιχθεί σε βάση και αφετηρία για ουσιαστική γνώση του παρελθόντος, την οποία τόσο πολύ σαν λαός έχουμε ανάγκη.

Θέλουμε ιδιαίτερα να ευχαριστήσουμε τους κ. Δερεδάκη Νίκο και Λουλούδη Ηλία, οι οποίοι σκέφτηκαν κι ετοίμασαν αυτούς τους μοναδικούς και υπέροχους γρίφους για την Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση αντίστοιχα, αλλά και τον Μανώλη Μεταξάκη, που υποστήριξε τεχνολογικά αυτήν την προσπάθεια. Αποδεικνύεται για μια άλλη φορά ότι ο εθελοντισμός είναι η διέξοδος στα σημερινά αδιέξοδα και ότι στη δημόσια εκπαίδευση υπάρχουν πεφωτισμένα μυαλά με μεράκι κι ενδιαφέρον και διάθεση για προσφορά.

Πολλά συγχαρητήρια σε όλους αλλά ιδιαίτερα στις νικήτριες Α/θμιας και Β/θμιας, (μαθητές – δάσκαλοι- καθηγητές) που ήταν οι παρακάτω:

Α. Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

      1η θέση 15ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ η ομάδα  «ΙΣΤΟΡΙΟΜΝΗΜΟΝΕΣ»

      2η θέση  14o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ  η ομάδα  «ΜΙΚΡΟΙ ΗΡΩΕΣ»

      3η θέση   8/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΠΗΛΙΟΥ η ομάδα   «Μπουρλοτιέρηδες»                                                             

Β. Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

    1η θέση το Μουσικό Σχολείο η ομάδα  «Χορδές, πλήκτρα και δοξάρια γίνανε μαλλιά κουβάρια!»

    2η θέση από το ΓΕΛ Ατσιποπούλου η ομάδα «Οι Μπουρλοτιέρηδες»

    την 3η θέση μοιράζονται οι ομάδες : από το ΓΕΛ Περάματος η ομάδα «Αρκαδιανοί

                                                                   από το Πειραματικό Λύκειο η ομάδα «Οι μασκοφόροι κυνηγοί»

Και πάλι πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και…..Ραντεβού στο επόμενο κυνήγι!!!!

 

                                                                                                                   Η Οργανωτική Επιτροπή

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
(ΓΥΜΝΑΣΙΑ-ΛΥΚΕΙΑ)
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
(ΔΗΜΟΤΙΚΑ)
Layer 1 Layer 1